Amy Diamond och Lilla Sportspegeln.

Jag ska inte sticka under stol med att jag tycker Amy Diamond är bra, hon är ju typ bäst.
Däremot hatar jag Lilla sportspegeln, så därför brukar jag blunda under vinjetten. Just nu visar dom ett inslag om en tjej som heter Marta som är tjej och spelar fotboll, hon är från brasilien, det kan man inte tro, hon spelar ju i Umeå.

Idag är precis som alla andra dagar ; Gubben är gammal, Urverket dras-storyn igen. Man sitter mest och funderar på dom små små detaljerna som utgör livet, Det vill säga : Smoothie, Gräsklippare och Djur från amazonas.

Jag har funderat på en annan grej idag också, Och den är hemlig. Ring mig om ni vill veta, helst mobilen. (bara en manöver så fler ska ringa mig, så ja slipper sitta här och titta ut i en alldeles för tom lekpark, här sjungs inga glada visor, här hålls inte längre några parader, här spills ingen glass ut på den fulaste i sandlådan, här hoppar inga grodor som längtar till sommaren, här har alla barn dött, vilket är helt okej för mig, jag ska ändå bygga om lekparken till en korvkiosk eller porrklubb)

Folk i england har börjar korsa kor och människor nu, många jag känner har tyvärr uttalats sig om saken och säger att det är hemskt och var är världen påväg, Då svarade jag : - Käften LuderJarJarBinx, Det är förihelvete 2008 nu, vi måste korsa djur med varandra annars kanske vi dör, och dessutom vore det ju kul och se om det blev taggtråd om man korsade en igelkott med en orm tillexempelt.
Så nästa gång nån säger : "Var är världen påväg" Då vet du att det antingen är Astrid Lindgren eller någon annan dåtida människa som säger det, Vi som är födda sent vet att vi måste gå framåt med kloningen.



HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0