Mollys monolog & Åsiktskonstnärer

James Joyce måste vara ett geni, Det är killen som har skrivit Mollys monolog som är så jävla jobbig att läsa och jag förstår inte hur man kan skriva en bok så, det är inget fel på det, hade jag skrivit böcker hade jag bara skrivit så som Mollys monolog, MEN det är därför jag inte skriver böcker. Författare måste vara det otacksammaste jävla jobbet som finns, efter bödel.
Författare ska sitta hemma och skissa lite på dagarna, och sen måste dom vara uppe på nätterna för att få utlopp för sina känslor och idéer, dom är oftast alkoholiserade också, och är det nått jag inte tål så är det alkohol i samband med författande och datoranvändning, Jag har aldrig skrivit blogg när jag var full.
Men det finns folk som gillar författare och jag har inga hard feelings för dom. Låt dom hållas.


Bengt Af Klintberg som skrev råttan i pizzan, folklivsforskare, cool kille, jag vet inte om jag skulle vilja kalla mig författare om jag hade skrivit böcker, men var folklivsforskare i botten. Däremot klingar det högre att säga att man är författare.



Recept
1 dl Ättika
2 dl Socker
3 dl Vatten

Blanda ihop allt och du har gjort en helt vanlig ättiksinläggning. Prova att lägga in fina gurkor eller rädisor eller kött eller fisk. Det kan bli gott om du gör det på rätt sätt.

Kommentarer
Postat av: emma

fy fan mats! du har precis hamnat högst upp på min idollista. SMHI o tjorven o matkorgar o zenit. bara du liksom:P hahaha min lilla pappa jörgen hälsar btw, han undrar när eran whiskey-kväll ska inträffa. ha d bra höru, o blogga mer!

2008-04-12 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0