Nu vill jag bara ha arga inlägg i gästboken...

Jag läste aftonbladet idag, eller om det var expressen, jag bryr mig inte, men någon av våra stora kvällstidningar har en jobbig jävla idé om att folk ska skriva brev till Englas mamma.
Jag förstår inte grejjer när dom sedan viker ut breven i tidningen och så är det folk som knappt träffat henne som skriver att dom "kommer att sakna henne" och att "en ny stjärna har tänts som lyser starkare än alla andra".
Jag förstår heller inte hur mamman kan tillåta kvällstidningen att göra en bok av alla brev som hon sen ska få, jag hade blivit förbannad nästan. Det är jävligt hemskt det som har hänt det vet väl faaan jag också, men när det blir böcker med sorgebrev från 300 000 svenskar som inte ens visste vem hon var, då börjar Sverige bli lite läskigt.

Sånna här inlägg vill jag gärna ha feedback på, gärna kritik också. Tycker ni som jag? Är det nån jävel jag känner som inte tycker som jag i det här fallet så skärp till dig lite nu.

Nu kommer ett recept, för det är väl därför jag har den här bloggen

1 kg fikon
600 g socker
1 citron
3 st lagerblad

Dela fikonen i 4 delar, lägg dom i en kastrull, pressa citronen över, häll i sockret, lägg i lagerblad.
Låt koka tills det fått bra marmeladkonsistens, låt svalna, och sen har du en grym Fikonmarmelad, passar bra till Chevré, Brie, Camembert whatever, ät och njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0