Drömmen

Jag drömde två mycket ovanliga drömmar inatt, jag vet inte vad dom betyder exakt, men om ni vet kan ni ju skriva och berätta.

Den första var om att jag satt på ett kafé med två snubbar, den ena hette Hel-Dag, och det andra hette hått annat, det spelar ingen roll, vi satt och fikade precis brevid vägen ut mot Ekerö.
Då kommer en stooor jävla vagn som dras av två eller fyra hästar, kommer inte ihåg, den kan ha dragits av vargar också. men för fan, Han som var ledare av dom tre som åkte på vagnen såg ut lite som den elaka killen i Aladdin, han som har papegoja. Han hade en betjänt som körde vagnen, och ett stooort jävla bergatroll längst bak, säkert 5 meter långt, han var fastkedjad i armarna och fötterna, och stog och slog mot oss i luften, jag kände bara obehag. Och ledaren som såg ut som papegoj-killen skrek typ : Halv-Dag, Jag hatar dig!
Och allt var så stört hemskt och jobbigt den dagen.


Den andra drömmen var om ICA, dom hade lagt till ett till mejeri mitt i butiken, och folk var rätt cooola med det, som att det var accepterat. men ja tyckte det var sjukt iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0