Matblogg och hatblogg

Jävla blogg, så kan man fan lätt börja varje blogginlägg, för då hatar man sin egen blogg, men att vara martyr ligger inte i tiden. Min blogg är ju fan bäst, även fast det jävligt sällan handlar om mat.

Att hata sina egna grejjer började redan på 1700-talet i England, en herre vid namn William Shakespeare skrev massa sagor och ratade dom, för han tyckte dom var så dåliga, folket som inte förstog bättre tyckte att dom var bra och frågade varför i helvete han skrev dom sagorna om dom var så in i helvete dåliga. Då ryckte Wille på axlarna och sa : Ähh, nått ska man väl fan ha att göra.
Folket rasade och tyckte att William skulle få strafftjänstgöring på ett grisslakteri utanför paris, då inte många engelsmän på den här tiden kunde franska och på så sätt hoppades på att få honom ihjälslagen. Dom lyckades, dock inte med grisplanen i frankrike, men tillslut dog William och på så sätt slutade han skriva.

Sen har det bara rullat på med alla författare i världshistorien nästan. Nästan ALLA har hatat sina verk. en modern författare som är död nu är ju Astrid. Hon var så jävla arg på ungjävlar att hon skrev massa skitböcker för dom och ville förstöra deras barndom, det inte barnen förstog var just att böckerna var dåliga, det fanns inga skarpa förbilder, ingen story bakom det. Allt var bara en smet. Och Astrid misslyckades. Jävla ungjävlar.


Läser man Aftonbladets middagstips på näst sista sidan så förstår man rätt snabbt att just matbloggare ska man aldrig bli, det är inte så jävla fancy. det är bara stört enkelt, Killen som står med en kastrull på axeln och har brillor som hör hemma år 2007 gör det jävligt lätt för sig, en Creme Fraiche och en Falukorv kan med fördel bli världens GODASTE korv stroganoff. 

Ett torskblock från Findus kan absolut bli en nyttig och fräch fiskgratäng, bara man pressar en citron över och hoppas på att affären säljer någon typ av riven ost. Sen ska man ha en jävla tur och hoppas att ungen funkar och i allra bästa fall att någon jävel har slagit på den.


Det var allt för mig, sopor. Jag vill inte att ni ska dö......än.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Varför heter du adopteradandepedofil för????!!!!

Jävla CP namn!

2008-03-28 @ 19:16:17
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Mats

Jag tror du är för ung för den här bloggen, eller så är du bara dyslektiker har ADHD eller aspergers syndrom, då kan du också få lämna den här bloggen. ha det bra, hälsa distriktsköterskan.

2008-03-28 @ 19:32:24
Postat av: Gay

får gays läsa den här bloggen?

2008-04-02 @ 17:43:20
Postat av: Mats

Ja, det är jävligt bra om dom gör det.

2008-04-04 @ 22:54:27
Postat av: Mätääs

oj de där om William Shakespeare viste jag inte, men jag kan fan allt om astrid så de va inte nå nytt. dock saknar jag mattips vilket jag tror många andra också gör så därför bjuder jag på ett ´som jag kom på helt jävla själv.
köp 2 liter nässelskot, 2 msk smör, 1 liter vatten, 3 st grönsaksbuljongtärningar, 1/2 dl grädde samt 2 hårdkokta ägg.

skölj å ränsa nässelhelvetet, låt dem bada i saltvatten i en kort evighet kasta ner buljongtärningarna, fräs nässlorna i smör, hällsedan på buljongvattnet koka upp skiten på halvdant värme i typ 20 min, häll sedan ner grädden, mixa allt servera. Skit i äggen de är oftast skit äckliga.

2008-04-05 @ 09:49:16
Postat av: VADÅ GÄSTBOK

VARTFAN ÄR DET MENINGEN ATT MAN SKA SKRIVA GÄSTBOK? DET FINNS JU INTE ENS NÅN JÄVLA GÄSTBOK! JAG BLIR SÅ UPPRÖRD NÄR DU SKRIVER "SKRIV I GÄSTBOKEN" O SÅ FINNS DET INGEN GÄSTBOK!! VAFAN ÄR DET FÖR JÄVLA STIL ATT LURA FOLK PÅ DET JÄVLA VISET?(GÄSTBOK)

OM DET HÄR VORDE U.S.A SÅ SKULLE JAG KUNNA STÄMMA DIG FÖR ATT DU SÄTTER UPP FALSKA FASADER O FÖRHOPPNINGAR OCH HELT ENKELT LURAR FOLK ATT DU HAR EN GÄSTBOK.

2008-07-12 @ 00:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0