Ost och Superhjältar

jag vet var skillnaden går mellan en superhjälte och en hjälte, en hjälte är typ en taxichaufför som har kört en havande kvinna till sjukhuset för hon var så stört gravid att hon inte kunde vänta ett tag till på att föda. Det är en hjälte, en taxichaufför som gör nått sjukt.

En superhjälte däremot har ganska coola kläder och ett fördelaktigt yttre, så som stålmannen i trevliga trikåer och kalsonger utanpå byxorna. Dessutom har superhjälten oftast ett skönt partytrick kan man säga, några kan flyga, andra kan spruta spindelnät genom handlederna osv.

Så ser du en taxichaufför som kör en gravid kvinna, då är det en hjälte.
Ser du någon i trikåer som flyger eller uppför sig udda så är det en superhjälte.



En annan grej som jag tänkte skriva om är Ost (jag är just nu lite utav en journalist som tar alla jobb, jag kan skriva om ost och superhjältar, men den dagen jag skriver om väder, sparka mig) inte vilken ost som helst, utan Holländsk Ost, fan vad duktiga dom är. Jag vill tacka alla holländare för att ni är så duktiga på att göra ost.


Kommentarer
Postat av: Bennet

Jag läste att Blondinbella fick betalt för att nämna olika produkter i sin blogg, och det faktum att även din blogg har ett lika massivt tryck från intresserade läsare leder fram till min fråga. Vem fan betalar dig för att skriva om ost?

2008-03-24 @ 14:58:10
Postat av: Mats

Max Cederborg brukar betala mig

2008-03-24 @ 19:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0