Så jävla Krylbo

Fest igår med ett hejdundrandes tempo, jobb imorse klockan sju. Det var jävligt Krylbo om ni frågar mig. När något är Krylbo, då är det jävligt bra, eller också jävligt dåligt. I det här fallet var det både och. Dels för att Festen sög. Men att gå upp på morgonen efter alldeles torr i munnen och man vet att man borde sova minst 12131342342 timmar till, DET var skitbra, och så är det så jävla kul att känna sig så jävla dålig.

Hur är egentligen Vant-modet i år, jag har inte hängt med, är lovika fortfarande inne? för jag känner att det är så oroligt 2007, men jag vet ju inget om varken mode eller samer. Däremot frös jag om händerna imorse och visste varken ut eller in. och så visste jag ju inte vilka vantar jag skulle ta för att se någorlunda hypad ut. Tillslut blev det ett par engångshandskar i latex.

Det finns folk som skriver blogg för sin egen skull, och aldrig publicerar sina inlägg utan dom har det som en dagbok istället för sånna här tjejiga böcker med fult lås på, så ingen ska kunna veta vad man gjort under dagen, för man är antingen mördare eller pedo. JAG skriver blogg för att DU ska få en klarare och vettigare bild av världen, Vilken leder mig osökt in på nästa ämne :  Vad behövs individen till?

Vad Behövs Individen Till?
Jo det ska ni få reda på, Om du är duktig på att jonglera eller cykla på enhjuling så är det klart att du ska bli cirkusartist, så lågt är alla med, men när man är en medelmåtta på allt, eller är dåligt på allt, vad ska man då bli? Om du är dålig på allt, så drabbas inte av hybris, du kan ju alltid prata med blommor så det blir mer syra på jorden eller något.
Om du är medelmåttig på allt kanske du känner att du kan nästan bli vad som helst, Gör det då för fan, sitt inte här och slösa bort dyrbara minuter, Det du främst ska ta reda på är vad du vill göra? vill du bli jonglör åt bröderna Bronett eller är du mer svärdslukar-typen? ta reda på det, Ta sen värvning på CS (Cirkus Scott)


Det var allt för mig, nästa inlägg diskuteras om barn helt ska slopas eller om vi ska ha några kvar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

cpcpcpcpcp, ska vi söka jobb på cs?

2008-03-23 @ 22:05:30
URL: http://barabarney.blogg.se
Postat av: Mallan

trevligt att festen sög.

Du kan ju alltid fråga Per S om meningen med livet, han kan ju ett och annat.

2008-03-24 @ 11:31:37
URL: http://malzter.blogg.se
Postat av: mikaela

du är så skön mats!

2008-03-26 @ 21:14:41
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0